عماران کلیپ

در این وب سایت سخنرانی ها و کلیپ های نابی از حضرت امام خامنه ای و عماران رهبری مخصوصا استاد عباسی و استاد پناهیان و استاد رحیم پور ازغدی قرار میگیرد.

در این وب سایت سخنرانی ها و کلیپ های نابی از حضرت امام خامنه ای و عماران رهبری مخصوصا استاد عباسی و استاد پناهیان و استاد رحیم پور ازغدی قرار میگیرد.

عماران کلیپ
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

دکتر حسن عباسی

دریافت کلیپ : رسانه بدون سانسور در جهان وجود ندارد / هر کسی بگوید 1 رسانه بدون سانسور در جهان وجود دارد بی شک دروغ بسیار بزرگی گفته است .

سخنان بسیار مهم استاد عباسی در مستند «یزدان تفنگ ندارد»

نظرات  (۵)

پاسخ:
مشکل از سیستم شماست تا به حال بیش از 40 نفر دانلود کرده اند و هیچ مشکلی نداشتند 
  • امیرحسین علی پور
  • سلام لینکتون کردم. اگه حال کردین لینکمون کنید.
    جنبش مصاف با ابلیس برای ظهور منجی
    emam12news.vcp.ir
    با سلام وخسته نباشید.چرا استاد رائفی پور تو لیست سخنرانان شما نیستند؟
    پاسخ:
    بنده در حوزه استاد رائفی پور کار نمی کنم .
    سلام...بنظرم کار کنین بد نباشه...البته استاد عباسی و رحیم پور جایی کم نمیذارن و هرجا لازم باشه شمشیر میزنن...مزیت استاد رائفی پور اینه که میونه خوبی با اقای عباسی و  رحیم پور داره و  محبوبیت ایشون باعث میشه افرادی ک این دوتا بزرگوارو نمیشناسن  باهاشون اشنا بشن...بهرحال خود دانید...وب خودتونه...این فقط یه توصیه بود
    پاسخ:
    من حوزه استاد عباسی و استاد پناهیان و تا حدود استاد ازغدی فعالیت میکنم و اشراف خوبی به مباحث استاد عباسی دارم حتما بسیاری هستند که از جناب رائفی پور مطلب بگذارند.
  • زهرا یک زن خانه دار
  • خدا همه این بزرگان رو حفظ کنه اما انصافاً هیچکی عباسی نمیشه. خدا به این فرد، بچه نداده اما در عوض، تولید اندیشه رو رزقش کرده. چون خدا ناظمه و عادله و جاعله و محسنه و خالقه و حق ِه میدونه به هر کسی چه رزقی بده. استاد عباسی هم رزق معرفتی از خدا دریافت کرده. ایشان یک به یقین رسیدۀ به یقظه‌رسیده است. کور بشن دشمنانش در داخل و خارج که نمیتونن امثال ایشون و رهبری و سلیمانی و قاسمی و عمارها رو ببینن. عباسی‏ غرب رو شناخت و آنرا به مثابه لااله گرفت و اسلام رو هم شناخت و آنرا به مثابه الا’‌الله گرفت. به رودمپها در کلبه کرامت توجه کنید.
    پاسخ:
    احسنت بر شما انسان بصیر و انقلابی و حقیقت جو.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی