عماران کلیپ

در این وب سایت سخنرانی ها و کلیپ های نابی از حضرت امام خامنه ای و عماران رهبری مخصوصا استاد عباسی و استاد پناهیان و استاد رحیم پور ازغدی قرار میگیرد.

در این وب سایت سخنرانی ها و کلیپ های نابی از حضرت امام خامنه ای و عماران رهبری مخصوصا استاد عباسی و استاد پناهیان و استاد رحیم پور ازغدی قرار میگیرد.

عماران کلیپ
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

دکتر حسن عباسی

دریافت فیلم مستند : مستندی بسیار مهم و زیبا در رابطه با سیستم های بانکی، ربا و جنگ با خدا / با تحلیل دکتر حسن عباسی و سخنان حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) حتما ببینید.


امام خامنه ای

این مستند به چگونگی شکل گیری و توسعه سیستم اقتصادی بانک محور و استفاده از آن جهت سیطره هر چه بیشتر بر مردم دنیا خواهد پرداخت و در پایان مدل اقتصادی جایگزین را برای سعاتمندی انسان ها بررسی میشود .«حتما ببینید و تا حد امکان نشر دهید»

نظرات  (۱)

سلام علیکم
خسته نباشید واقعا
از مطالب شما خیلی استفاده کردیم و میکنیم
منتهی انتقاد جدی که وارده اینه که بعضا انقدر صدای موسیقی در کلیپ ها زیاده که پیام هایی که باید شنیده بشه به سختی شنیده میشه و اصلا مخاطب رو زده میکنه. یا مثلا تواشیح به عنوان زمینه سخنرانی گذاشته شده که حقیقتا اعصاب خرد کنه چون هیچی نمیفمیم و اصلا هیچ سنخیتی هم نداره. ما همچنان حتی با وجود این ایراد از مطالبتون و گل چین جالبتون استفاده میکنیم اما به نظرم واقعا تجدید نظر کنین و صداها رو واضح روی سایت بذارید. هیچ دلیلی نداره همه ی این سخنرانی ها تبدیل به کلیپ بشه!!!! میتونه همچنان بخش مهم و زیبایی از یه سخنرانی باشه. 
در هر صورت از زحماتتون متشکرم
پاسخ:
بنده احتیاج ضروری می دانم که از این سخنرانی ها باید کلیپ ساخته بشه در این کلیپ کیفیت سخنان دکتر عباسی پایین است و برای همین برای سخنان استاد زیرنویس گذاشته شده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی