عماران کلیپ

در این وب سایت سخنرانی ها و کلیپ های نابی از حضرت امام خامنه ای و عماران رهبری مخصوصا استاد عباسی و استاد پناهیان و استاد رحیم پور ازغدی قرار میگیرد.

در این وب سایت سخنرانی ها و کلیپ های نابی از حضرت امام خامنه ای و عماران رهبری مخصوصا استاد عباسی و استاد پناهیان و استاد رحیم پور ازغدی قرار میگیرد.

عماران کلیپ
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب


دکتر حسن عباسی

کلیپی بسیار زیبا از دکتر عباسی:یکی از شاهکارهای دفاع مقدس زدن کشتی آمریکایی بریشتون بود

دریافت فیلم نقد و بررسی سریال جریکو : داستان سریال در شهر فرضی جریکو در ایالت کانزاس آمریکا اتفاق می‌افتد. داستان با مجموعه ای از انفجارهای هسته ای که منبع آن‌ها در ناحیه نامشخصی در نزدیکی شهر دنور در ایالت کلرادو ( ایالت مجاور کانزاس ) آغاز می‌شود . این حادثه خسارت سنگینی به جریکو وارد می‌نماید.- در حقیقت موضوع اصلی سریال vaccum قدرت در ایالات متحده ی امریکاست. خلاء قدرتی که با یک انفجار هسته ای آغاز می‌شود و در درجه ی بعد آموزش عمومی‌برای مقابله با این حادثه در سریال در صدر مسائل قرار می‌گیرد.-  شخصیت اصلی سریال ، جیکوب گرین می‌باشد که پسر شهردار جریکو است . او چند روز قبل از این حادثه به جریکو بازمی‌گردد . پس از وقوع این حادثه او به همراه پدرش به بازسازی و ایجاد دنیای تازه ای در شهر مذکور مشغول می‌شود . جیک کم کم به یک رهبر در جریکو تبدیل می‌شود و به حمایت از شهر و شهروندان آن می‌پردازد …

خط تعلیق اصلی سریال این است که بالاخره چه کسی امریکا را منهدم کرد؟ ایران، چین، روسیه، یا کره ی شمالی؟

بستر تعلیق سریال مدیریت بحران و شرایط بحرانی پس از انفجار است.

خط تعلیق‌های فرعی سریال نیز عبارتند از: مکان‌های وقوع انفجارهای اتمی- غیبت جیکوب قبل از انفجار- بلاتکلیفی کشور امریکا پس از حادثه و روابط مثلثی متعدد که بین شخصیت‌های سریال در جریان است.

۴ گزاره ی استراتژیک سریال عبارتند از:

۱- مدیریت بحران پس از سانحهو آموزش عمومی‌به مردم

۲- معرفی عمومی‌پدافند غیر عامل

۳- القای این نکته که ایالات متحده از سوی هیچ قدرت خارجی تهدید نمی‌شود بلکه بزرگ ترین تهدید ، تهدید درونی است. در همین راستا جریکو به عنوان منشا نجات معرفی می‌شود با این رویکرد که حتی اگر ایالات متحده نابود شود جریکو باقی خواهد بود. با توجه به این نکته که جریکو شهری در اسرائیل است و در این سریال نیز به عنوان استعاره ی اسرائیل مطرح شده است.

۴- معرفی روند امت سازی در سریال بر محور شخصیت جانسون به عنوان امام .

 

نظرات  (۱)

  • حبیب غفاری
  • از سخنان ارزنده و سازنده و آگاهی بخش دکتر سپاسگزارم .
    پاسخ:
    انجام وظیفه است .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی